„Powiedz mi, to zapomnę.
Naucz mnie, to może zapamiętam.
Zaangażuj mnie, to się nauczę”.

Benjamin Franklin

 

Szroundtableskolimy managerów, doradców handlowych, serwisowych, mistrzów serwisu, pracowników recepcji, szefów sprzedaży oraz szefów serwisów mechanicznych.

Zakres naszych naszych działań jest bardzo szeroki, od twardego poznawania wiedzy produktowej, poprzez różne formy komunikacji (czyli jak zorganizować strefę sprzedaży, jak się ubrać, jak rozmawiać przez telefon itp) aż do spotkań motywacyjnych i coachingowych.

Bardzo nam zależy na skuteczności przeprowadzanych szkoleń dlatego każde jest „szyte na miarę” i dopasowane do aktualnej sytuacji klienta. Zdajemy sobie sprawę, że jedno szkolenie nie zmieni postawy życiowej człowieka, ale może dać praktyczne narzędzia, dzięki którym praca będzie wykonywana sprawniej i z większą satysfakcją.

W kolejnych zakładkach przedstawiamy obszary, którymi najczęściej się zajmujemy, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy sprawdzili w czym dla Państwa możemy być pomocni...